Καλώς Όρισες
στη Cyta Ελλάδος!

Πώς μπορούμε να σε εξυπηρετήσουμε;

availability image

Επικοινώνησε ζωντανά

Συχνές Ερωτήσεις

ISDN ή PSTN; Τι τύπο τηλεφωνικής γραμμής πρέπει να έχω για να λειτουργήσει η ευρυζωνική υπηρεσία;

Όλες οι ευρυζωνικές υπηρεσίες μπορούν να λειτουργήσουν σε γραμμή τύπου PSTN (αναλογική γραμμή). Εάν έχεις σύνδεση ISDN, η Cyta θα προβεί στις απαραίτητες ενέργειες για την παροχή της υπηρεσίας 2play. Εφόσον το επιθυμείς, υπάρχει βεβαίως και η δυνατότητα απευθείας ενεργοποίησης υπηρεσιών 2play σε νέα γραμμή Full LLU με αριθμοδότηση Cyta ή και φορητότητα αριθμού. Σε αυτή την περίπτωση, θα υπάρξει χρέωση για το τέλος ενεργοποίησης του ανενεργού βρόχου.

Πώς επηρεάζουν οι υπηρεσίες την τηλεφωνική μου γραμμή;

Οι υπηρεσίες τοποθετούνται ως επιπρόσθετες υπηρεσίες στην υφιστάμενη τηλεφωνική γραμμή.  Η υφιστάμενη τηλεφωνική γραμμή δεν επηρεάζεται και συνεχίζει να λειτουργεί κανονικά. Στην περίπτωση της υπηρεσίας 1play (Internet) ισχύει το ίδιο με την προϋπόθεση ότι έχει εγκατασταθεί ο κεντρικός διαχωριστής (splitter) στην τηλεφωνική πρίζα (μεταξύ τηλεφωνικής συσκευής και τηλεφωνικής πρίζας) σύμφωνα με τον Οδηγό Εγκατάστασης. Eπίσης, θα πρέπει να τοποθετηθούν και τα φίλτρα φραγής υψηλών συχνοτήτων (filters) εάν υπάρχουν πρόσθετες τηλεφωνικές συσκευές στο χώρο σου.

Μπορώ να διατηρήσω τον υφιστάμενο τηλεφωνικό αριθμό για όλες τις επιλογές τηλεφωνίας που μου προσφέρετε;

  • 2play (Ιnternet & Σταθερή): Ναι, εφόσον μπορείς να μεταφέρεις τον υφιστάμενο τηλεφωνικό σου αριθμό (Φορητότητα).
  • 1play (Internet): Πραγματοποιείς κλήσεις μέσω της Cyta από το δεύτερο αριθμό τηλεφώνου που σου παρέχουμε. Άρα, διατηρείς τον υφιστάμενο και έχεις απλά αυτόματα 2 αριθμούς τηλεφώνου.

Τι εξοπλισμό μου παρέχει η Cyta στις υπηρεσίες μέσω τεχνολογίας ADSL;

Η Cyta σου παρέχει τον πιο εξελιγμένο τεχνολογικά, Wi-Fi VoIP modem / router! Αυτό σημαίνει ότι μπορείς να χρησιμοποιείς το Internet από οποιοδήποτε σημείο του σπιτιού σου (πχ. δωμάτια, βεράντα κλπ) εσύ επιθυμείς! Χωρίς καλώδια και κόπο!

Τι χρειάζεται να ξέρω για να εγκαταστήσω τον εξοπλισμό (modem / router); Χρειάζομαι βοήθεια τεχνικού;

Μην ανησυχείς, δεν χρειάζονται ειδικές γνώσεις, ούτε πολύπλοκοι χειρισμοί! Υπάρχουν οδηγίες στον Οδηγό Εγκατάστασης ο οποίος βρίσκεται στο κουτί που θα παραλάβεις. Πληροφορίες επίσης μπορείς να βρεις και στην ιστοσελίδα μας. Φυσικά μπορούμε να σε βοηθήσουμε και με ένα τηλεφώνημα στο Τμήμα Τεχνικής Εξυπηρέτησης 13811. Εάν νομίζεις ότι δεν μπορείς να εγκαταστήσεις τον εξοπλισμό (modem / router), κατά τη συμπλήρωση της αίτησής σου μπορείς να επιλέξεις να σε επισκεφθεί τεχνικός της Cyta στο χώρο σου. Σε ενημερώνουμε δε ότι για την επίσκεψη του τεχνικού θα υπάρξει επιπλέον χρέωση.

Πόσες ημέρες απαιτούνται για την ενεργοποίηση της γραμμής μου;

Αφού λάβουμε τα δικαιολογητικά σου, ο απαιτούμενος χρόνος για την ενεργοποίησή σου ανέρχεται στις 10 εργάσιμες ημέρες εάν υπάρχει ήδη ενεργή γραμμή στο χώρο σου, ενώ σε περίπτωση που δεν υπάρχει ενεργή γραμμή απαιτούνται 15 εργάσιμες ημέρες μέχρι την ολοκλήρωση της κατασκευής της. Το χρονικό αυτό διάστημα ισχύει τόσο για νέα συνδέση, όσο και για μεταφορά γραμμής ή αλλαγής παρόχου.

Αν μετακομίσω, μπορώ να κρατήσω τον τηλεφωνικό μου αριθμό;

Ναι, με την προϋπόθεση ότι στη νέα σου διεύθυνση θα πρέπει να υπάρχει κόμβος της Cyta, διαθεσιμότητα γραμμών, καθώς και ότι η διεύθυνση θα πρέπει να ανήκει σε περιοχή με το ίδιο πρόθεμα (πχ 210 για Αθήνα, 2310 για Θεσσαλονίκη κλπ). Σημείωσε επίσης ότι θα πρέπει να λάβουμε την ενημέρωση για τη μετακόμιση σου τουλάχιστον 30 ημέρες πριν την αλλαγή της διεύθυνσης, με σκοπό την έγκαιρη εξυπηρέτησή σου και την ομαλή μετάβαση της υπηρεσίας στη νέα σου διεύθυνση. Με αυτό τον τρόπο διασφαλίζεται η αδιάκοπη χρήση της υπηρεσίας κατά τη διάρκεια της μετάβασης. Το διάστημα των 30 ημερών είναι απαραίτητο γιατί η διαδικασία αλλαγής της διεύθυνσης εμπλέκει και νέο αίτημα στο φορέα υλοποίησης. Η μεταφορά της γραμμής γίνεται με την χρέωση του αντίστοιχου τέλους μεταφοράς γραμμής του εκάστοτε ισχύοντος τιμοκαταλόγου.

Μέχρι σήμερα δεν λειτουργεί τηλέφωνο στον τόπο που επιθυμώ υπηρεσία. Μπορεί η Cyta να μου παρέχει υπηρεσία;

Φυσικά, εφόσον υπάρχει διαθεσιμότητα των υπηρεσιών Cyta στην περιοχή σου. Η παροχή υπηρεσιών από τη Cyta δεν προϋποθέτει την ύπαρξη ενεργής τηλεφωνικής σύνδεσης. Υπάρχει η δυνατότητα ενεργοποίησης υπηρεσιών 2play σε νέα γραμμή με αριθμοδότηση Cyta δηλαδή 215 XXXXXXX ή/και φορητότητα αριθμού.

Τι γίνεται σε περίπτωση που επιθυμώ να διακόψω την υπηρεσία;

Οι ευρυζωνικές υπηρεσίες είναι 12μηνης ή 24μηνης δέσμευσης, κάτι που σημαίνει ότι μετά τη λήξη του πρώτου ή του δεύτερου χρόνου ανάλογα με το τι έχεις επιλέξει, μπορείς να διακόψεις την υπηρεσία στο τέλος κάθε μήνα χωρίς καμία απολύτως επιβάρυνση. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι βεβαίως η εξόφληση τυχόν ανοικτών οφειλών προς την εταιρεία μας και η επιστροφή του εξοπλισμού (modem/router) ο οποίος σου παρέχεται δωρεάν για όσο διάστημα παραμείνεις στην εταιρεία.
Σε περίπτωση που θελήσεις να διακόψεις την υπηρεσία πριν τη λήξη του συμβολαίου σου, υπάρχει επιβάρυνση με τα Τέλη Απενεργοποίησης, αξίας 72€ για 12μήνο συμβόλαιο και 120€ για 24μηνο συμβόλαιο.
Παρακαλούμε λάβε υπόψη ότι, στην περίπτωση προπληρωμένων πακέτων, η επιστροφή χρημάτων δυστυχώς δεν είναι εφικτή.

Έχω υπηρεσίες από άλλο πάροχο. Μπορώ να προμηθευτώ τις υπηρεσίες από τη Cyta;

Εάν έχεις ενεργή σύνδεση με κάποιον άλλο πάροχο (είτε μέσω ΑΡΥΣ - Δημόσιου Τηλεπικοινωνιακού Οργανισμού - είτε μέσω του ιδιόκτητου δικτύου του άλλου παρόχου) αλλά θες να προμηθευτείς μία από τις ευρυζωνικές υπηρεσίες μας, τότε το μόνο που πρέπει να κάνεις είναι να συμπληρώσεις την Αίτηση Συνδρομής με την οποία μας εξουσιοδοτείς να προχωρήσουμε στις απαραίτητες διαδικασίες ενεργοποίησης της υπηρεσίας που επιθυμείς.

Είμαι Πελάτης άλλης εταιρίας. Μπορώ να αποκτήσω Cyta Σταθερή, διατηρώντας ακριβώς τον ίδιο αριθμό;

Ασφαλώς. Μέσω της διαδικασίας φορητότητας έχετε τη δυνατότητα να μεταφέρετε τον αριθμό σας στη Cyta.

Αίτημα φορητότητας του αριθμού σας μπορεί να υποβληθεί εντύπως σε οποιοδήποτε Κατάστημα Cyta, Cyta Spot, Επίσημο Συνεργάτη ή μέσω φαξ στο 2155555907 (η αποστολή του αιτήματος με διαφορετικό μέσο ή αριθμό φαξ, μπορεί να προκαλέσει καθυστερήσεις στη διεκπεραίωση του αιτήματος και μη ορθή υλοποίησή του).

Για να ενημερωθείτε για τη διαδικασία και τα απαραίτητα δικαιολογητικά, μπορείτε να καλέσετε το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 13877.
Η διαδικασία της φορητότητας είναι χωρίς χρέωση.

Είμαι νέος Πελάτης. Θα ήθελα να ρωτήσω πότε περίπου θα λάβω τον πρώτο μου λογαριασμό και τι θα περιλαμβάνει;

Όλοι οι λογαριασμοί αποστέλλονται εντός του πρώτου δεκαήμερου του κάθε μήνα και η ακριβής ημερομηνία παράδοσής τους εξαρτάται από τα ΕΛ.ΤΑ της περιοχής σου. Ο πρώτος λογαριασμός περιλαμβάνει το τέλος ενεργοποίησης της σύνδεσής σου, την αναλογία παγίου του προηγούμενου μήνα καθώς και όλο το πάγιο του τρέχοντος μήνα.

Πώς μπορώ να προσαρμόσω το πακέτο που λαμβάνω τώρα στις νέες μου ανάγκες;

Η Cyta προσφέρει πλήθος Προγραμμάτων Χρόνου Ομιλίας και ταχυτήτων πρόσβασης στο Internet για να πληρώνεις ό,τι πραγματικά χρειάζεσαι και χρησιμοποιείς. Μπορείς να προσθέσεις, τροποποιήσεις ή καταργήσεις τα Προγράμματα Χρόνου Ομιλίας ανάλογα με τις εποχιακές σου ανάγκες. Θα προκύψει μόνο αλλαγή στο μηνιαίο πάγιο εξαιτίας των νέων επιλογών που θα κάνεις. Η αλλαγή των Προγραμματων Χρόνου Ομιλίας είναι δυνατή με χρέωση 2€ για μια ή περισσότερες αλλαγές. Μπορείς να αναβαθμίσεις ή υποβαθμίσεις την ταχύτητα πρόσβασης στο Internet με χρέωση 2€ (η νέα τιμή τίθεται σε ισχύ από την ημερομηνία της αλλαγής της ταχύτητας).

Επιθυμώ να αφαιρέσω την αναμονή κλήσεων. Μπορώ να το κάνω από την τηλεφωνική μου συσκευή ή θα πρέπει να απευθυνθώ στη Cyta;

Ναι, μπορείς να απενεργοποιήσεις την αναμονής κλήσεων από την τηλεφωνική σου συσκευή, πληκτρολογώντας #43#. Για να βρεις τον πλήρη οδηγό ψηφιακών διευκολύνσεων, πάτησε εδώ.

Πώς μπορώ να βάλω φραγή προς αριθμούς πρόσθετης χρέωσης;

Για ενεργοποίηση της φραγής, θα πρέπει να καλέσεις το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 13877 και να έχεις διαθέσιμα τα στοιχεία του κατόχου της γραμμής (ΑΦΜ, ΑΔΤ, κ.τ.λ.). Εντός της ημέρας, η φραγή ενεργοποιείται συστεμικά, χωρίς να χρειάζεται να προβείς σε καμία ενέργεια από τη συσκευή σου.

Μπορώ να αλλάξω το όνομα χρήστη (username) της σύνδεσής μου;

Υπάρχει η δυνατότητα επιλογής νέου ονόματος χρήστη με μόνο περιορισμό τις τρεις αλλαγές ανά έτος. Ο περιορισμός στις επιτρεπτές αλλαγές εφαρμόζεται για λόγους ασφαλείας.
Η αλλαγή αφορά μόνο accounts με πρόσβαση στις εφαρμογές webmail & my Cyta.

Τι είναι το Πρόγραμμα Αφοσίωσης Πελατών;

Με το Πρόγραμμα Αφοσίωσης Πελατών επιβραβεύουμε τους Πελάτες που μας εμπιστεύονται για διάστημα μεγαλύτερο του ενός έτους, προσφέροντάς τους ποικίλα προνόμια.
Υπάρχουν 3 κατηγορίες Πελατών Αφοσίωσης: Πλατινένιος, Χρυσός, Ασημένιος.
Για να γίνεις μέλος του Προγράμματος Αφοσίωσης Πελατών, χρειάζεται να έχεις συμπληρώσει 12 μήνες σε μια τουλάχιστον υπηρεσία Cyta.
Για τον υπολογισμό του 12μήνου, ισχύει η ημερομηνία ενεργοποίησης της παλαιότερης υπηρεσίας. Το πρόγραμμα δεν έχει αναδρομική ισχύ.

Είμαι ήδη Πελάτης Cyta και έχω ενταχθεί στο Πρόγραμμα Αφοσίωσης Πελατών. Εάν αναβαθμίσω την ταχύτητά μου, θα θεωρηθώ νέος Πελάτης και θα χάσω τα προνόμιά μου;

Φυσικά και όχι. Για την ένταξή σου στο Πρόγραμμα Αφοσίωσης Πελατών ισχύει η ημερομηνία ενεργοποίησης της παλαιότερης υπηρεσίας που έχεις με τη Cyta και αυτή δεν επηρεάζεται από τυχόν αλλαγές στο πακέτο που έχεις. Θα συνεχίσεις να απολαμβάνεις τα προνόμια του Προγράμματος Αφοσίωσης Πελατών της Cyta.

Τι είναι οι Υπηρεσίες Πολυμεσικής Πληροφόρησης;

Είναι οι υπηρεσίες ηλεκτρονικών επικοινωνιών που αφορούν στη μετάδοση πληροφορίας/περιεχομένου, των οποίων η τιμολόγηση πραγματοποιείται μέσω της χρέωσης των κλήσεων προς αριθμοδοτικούς πόρους του Εθνικού Σχεδίου Αριθμοδότησης, ειδικότερα, των σειρών: 901 ΧΧΧ ΧΧΧΧ, 909 ΧΧΧ ΧΧΧΧ (υπηρεσίες αποκλειστικά για ενήλικες), 806 ΧΧΧ ΧΧΧΧ, 812 ΧΧΧ ΧΧΧΧ, 825 ΧΧΧ ΧΧΧΧ, 850 ΧΧΧ ΧΧΧΧ, 875 ΧΧΧ ΧΧΧΧ, 14ΧΧΧ, 190-195ΧΧ και 54ΧΧΧ. Οι Υπηρεσίες Πολυμεσικής Πληροφόρησης είναι συνήθως αυξημένης χρέωσης και περιλαμβάνουν υπηρεσίες: τηλεηχοπληροφόρησης (Audiotext), οπτικής τηλεπληροφόρησης (Videotext), σύντομων μηνυμάτων (SMS) προστιθέμενης αξίας και πολυμεσικών μηνυμάτων (MMS) προστιθέμενης αξίας ενώ μπορεί να παρέχονται και μέσω του Διαδικτύου (Internet).
Για να ενημερωθείς για τις χρεώσεις των παραπάνω αριθμών, πάτησε εδώ.

Τι είναι οι Μη Γεωγραφικοί αριθμοί και σύντομοι κωδικοί;

Είναι οι αριθμοί το πρόθεμα των οποίων δεν δηλώνει τη γεωγραφική θέση των κατόχων τους. Πιο συγκεκριμένα, είναι οι αριθμοί των σειρών: 800 ΧΧΧ ΧΧΧΧ (ατελούς χρέωσης), 801 ΧΧΧ ΧΧΧΧ, 70 Χ ΧΧΧ ΧΧΧΧ (προσωπικοί αριθμοί), 807 ΧΧΧΧ (αριθμοί για κλήσεις μέσω κάρτας), 10ΧΧΧ & 11ΧΧΧ, 118ΧΧ (πληροφορίες τηλεφωνικού καταλόγου) 12ΧΧΧ, 13ΧΧΧ, 15ΧΧΧ, 181-183ΧΧΧ και 188ΧΧΧ. 
Για να ενημερωθείς για τις χρεώσεις των παραπάνω αριθμών, πάτησε εδώ.

Τι είναι το ADSL;

Το DSL (Digital Subscriber Line) ή το ADSL (Asymetric Digital Subscriber Line) – όπως είναι ευρύτερα γνωστός ο όρος - είναι η τεχνολογία που αξιοποιεί το χάλκινο τηλεφωνικό δίκτυο, για προσφορά υπηρεσιών που απαιτούν υψηλές ταχύτητες. Επιτρέπει μεταφορά δεδομένων σε πολύ υψηλές ταχύτητες όπως βίντεο, ήχο και εικόνα. Όλα αυτά είναι εφικτά με τη χρήση της υφιστάμενης τηλεφωνικής γραμμής που φτάνει στο σπίτι σου, χωρίς να επηρεάζεται η τηλεφωνική υπηρεσία.

Τι είναι το VDSL;

Το VDSL αποτελεί την επόμενη γενιά των τεχνολογιών της μορφής xDSL. Με σκοπό την κάλυψη των συνεχώς αυξανόμενων απαιτήσεων σε ρυθμούς μετάδοσης, η ITU-Τ ενέκρινε και θεσμοθέτησε τον Μάιο του 2006 την τεχνολογία VDSL2 (Very High bit rate Digital Subscriber Line Generation 2) υπό το πρότυπο G.993.2. Αυτό το πρότυπο χρησιμοποιεί και η Cyta Ελλάδος για την παροχή υπερ-υψηλών ταχυτήτων πρόσβασης στο Internet.

Σε τι θα μου χρησιμεύσουν οι υπερ-υψηλές ταχύτητες μέσω της τεχνολογίας VDSL;

Οι νέες υπερ-υψηλές ταχύτητες, μέσω τεχνολογίας VDSL2 που παρέχονται από τη Cyta Ελλάδος, απευθύνονται σε χρήστες οι οποίοι επιθυμούν αυξημένες ταχύτητες στο Internet τόσο για ψυχαγωγία και ανταλλαγή μεγάλων αρχείων όσο και για εργασία. Οι νέες υπηρεσίες που αναπτύσσονται στην παγκόσμια αγορά (Web TV, HD video) και η συνεχώς αυξανόμενη παράλληλη χρήση πολλαπλών ψηφιακών συσκευών (PC, tablet, smart phones, smart TVs) καθιστούν αναγκαία την αύξηση των DSL ταχυτήτων, ώστε ο χρήστης να απολαμβάνει την ποιότητα του περιεχομένου χωρίς να αλλάξει η εμπειρία χρήσης (user experience) που έχει για τις υφιστάμενες Web υπηρεσίες.

Πώς γίνεται να επιτυγχάνονται υψηλότεροι ρυθμοί μετάδοσης στις ταχύτητες μέσω τεχνολογίας VDSL, αφού χρησιμοποιείται το υφιστάμενο δίκτυο χαλκού;

Oι υψηλότεροι ρυθμοί μετάδοσης οφείλονται στο γεγονός ότι η τεχνολογία VDSL χρησιμοποιεί αρκετά μεγαλύτερο εύρος ζώνης από το ADSL2+, με αποτέλεσμα να αυξάνεται σημαντικά ο ρυθμός μετάδοσης. Επομένως, το κέρδος σε ρυθμούς μετάδοσης οφείλεται στη διαφορετική τεχνολογία και όχι σε αλλαγές στο δίκτυο μετάδοσης (χάλκινοι αγωγοί).

Οι ταχύτητες των νέων ταχυτήτων μέσω τεχνολογίας VDSL είναι εγγυημένες;

Όπως και στην περίπτωση της τεχνολογίας ADSL, η πραγματική ταχύτητα (ρυθμός μετάδοσης) συγχρονισμού δεν είναι απόλυτα εγγυημένη, καθώς εξαρτάται από:

  1. την απόσταση του Πελάτη από το αστικό κέντρο που εξυπηρετείται,  
  2. την ποιότητα του δικτύου διανομής (χάλκινων αγωγών) της περιοχής,
  3. τις παρεμβολές από άλλα δίκτυα,
  4. την ποιότητα της εσωτερικής καλωδίωσης του Πελάτη.  

Ωστόσο, κατά κανόνα, οι Πελάτες που βρίσκονται σε απόσταση μικρότερη των 1000μ από το οικείο αστικό κέντρο, απολαμβάνουν αρκετά υψηλότερες ταχύτητες με την τεχνολογία VDSL, ειδικά κατά την ανερχόμενη ζεύξη (upstream), όπου το όφελος είναι πολύ σημαντικό.

Γιατί υπάρχει ο περιορισμός στην απόσταση από το Αστικό Κέντρο (DSLAM) για την υπηρεσία VDSL;

Η απόδοση της τεχνολογίας VDSL2 σε Τοπικούς Βρόχους (συνεστραμμένο μεταλλικό ζεύγος καλωδίων που συνδέει το χώρο του Πελάτη με το Αστικό Κέντρο) με μήκος μεγαλύτερο των 1000μ, αρχίζει να μειώνεται και να πλησιάζει εκείνη της τεχνολογίας ADSL2+.

Πώς μπορώ να ξέρω εάν ξεπερνάω αυτή την απόσταση από το Αστικό Κέντρο (DSLAM) για την υπηρεσία VDSL;

Η διαδρομή του Βρόχου από τον οποίο εξυπηρετείται ο κάθε Πελάτης δεν ακολουθεί ευθεία γραμμή. Ενημερώσου αν μπορείς να λάβεις υπηρεσίες μέσω της τεχνολογίας VDSL με τους πιο κάτω τρόπους, γνωστοποιώντας τη διεύθυνσή σου:

  1. Έλεγχος Διαθεσιμότητας μέσω του σχετικού online εργαλείου μας
  2. Επίσκεψη σε ένα από τα Καταστήματα της Cyta ή των Επίσημων Συνεργατών μας
  3. Επικοινωνία με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 13877

Τι εξοπλισμός χρησιμοποιείται για την παροχή της υπηρεσίας VDSL;

Ο εξοπλισμός πρόσβασης (modem / router) που χρησιμοποιείται για την παροχή των ταχυτήτων μέσω VDSL τεχνολογίας είναι ο P.RG AV4202N (ADB) και προσφέρει τη δυνατότητα ασύρματης δικτύωσης. Ο εξοπλισμός παρέχεται δωρεάν για όσο διάστημα παραμένεις στην υπηρεσία. Σε περίπτωση διακοπής της σύνδεσης, ο εξοπλισμός επιστρέφεται στη Cyta.

Τι περιλαμβάνει το μηνιαίο πάγιο ενός 2play προϊόντος με ταχύτητα μέσω τεχνολογίας VDSL;

Το μηνιαίο πάγιο των προϊόντων 2play (Internet & Σταθερή) με ταχύτητα μέσω τεχνολογίας VDSL, περιλαμβάνει ένα κανάλι φωνής με έναν τηλεφωνικό αριθμό και την υπερ-ταχεία πρόσβαση στο Internet. Περιλαμβάνονται επίσης 5 λογαριασμοί email (1GB συνολικά) με δυνατότητα πρόσβασης μέσω webmail, 50MB Webspace και η δυνατότητα χρήσης της υπηρεσίας Safe Internet (εργαλείο ασφαλούς πλοήγησης στο internet, ενεργοποίηση κατόπιν αιτήματος). Στη Cyta Ελλάδος μπορείς να συνδυάσεις Προγράμματα Χρόνου Ομιλίας (προς Σταθερά Ελλάδος, Κινητά Ελλάδος, Σταθερά Διεθνών Προορισμών και Cyta προς Cyta σε Ελλάδα & Κύπρο) ώστε να δημιουργήσεις το προϊόν που ταιριάζει στις δικές σου ανάγκες. Ακόμη και εάν δεν επιλέξεις Προγράμματα Χρόνου Ομιλίας, οι χρεώσεις τηλεφωνίας της Cyta Ελλάδος είναι ιδιαίτερα ελκυστικές και όλες οι κλήσεις χρεώνονται ανά δευτερόλεπτο από το πρώτο δευτερόλεπτο.

Είμαι ήδη Πελάτης της Cyta στο προϊόν 2play Για το Σπίτι με ταχύτητα έως 24Mbps και θέλω να αναβαθμίσω την ταχύτητά μου σε έως 35Mbps. Θα χρεωθώ το τέλος ενεργοποίησης;

Δεν εφαρμόζεται “Τέλος Ενεργοποίησης” για την αναβάθμιση της υπηρεσίας σε VDSL.
Μπορείς έυκολα να αναβαθμίσεις την υπηρεσία σου στην ταχύτητα VDSL που επιθυμείς (35Μbps ή 50Mbps), με επιπλέον χρέωση στο μήνιαίο πάγιο σου, 6€ ή 9€ αντίστοιχα. Σε κάθε περίπτωση, πριν προβείς σε αναβάθμιση της ταχύτητας θα πρέπει να διασφαλίσεις ότι οι υψηλότερες ταχύτητες είναι διαθέσιμες στην περιοχή σου, κάνοντας Έλεγχο Διαθεσιμότητας ή καλώντας το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 13877.
Εφαρμόζεται Τέλος Μετατροπής από VDSL σε ADSL, εντός του πρώτου 12μηνού από την ενεργοποίηση της υπηρεσίας, με χρέωση 20,00€ εφάπαξ.

Εάν το modem μου δεν συγχρονίσει στην ταχύτητα VDSL που έχω επιλέξει, έχω τη δυνατότητα να μεταβώ σε προϊόν ADSL χαμηλότερης ταχύτητας;

Μπορείς να αλλάξεις την ταχύτητα του προϊόντος σου με χρέωση 2€. Εάν η απόκλιση της πραγματικής ταχύτητας από τη μέγιστη θεωρητική είναι πολύ μεγάλη, μπορείς να υποβαθμίσεις την ταχύτητα του προϊόντος ακόμη και εντός της διάρκειας του συμβολαίου, χωρίς χρέωση. Το νέο μηνιαίο πάγιο της υπηρεσίας μετά την αλλαγή, θα είναι εκείνο της χαμηλότερης ταχύτητας. Στην περίπτωση που η νέα ταχύτητα υποστηρίζεται μέσω ADSL, θα σου παραδοθεί νέος εξοπλισμός, ενώ παράλληλα η Cyta θα επικοινωνήσει μαζί σου για να συλλέξει τον εξοπλισμό VDSL.