Καλώς Όρισες
στη Cyta Ελλάδος!

Πώς μπορούμε να σε εξυπηρετήσουμε;

availability image

Συχνές Ερωτήσεις

Τι γίνεται σε περίπτωση που πραγματοποιήσω βίντεο-κλήση προς κινητό τηλέφωνο και όχι προς άλλο αριθμό Cyta 4U;

Οι βιντεο-κλήσεις πραγματοποιούνται αποκλειστικά μεταξύ χρηστών της υπηρεσίας Cyta 4U. Στις περιπτώσεις που θελήσετε να πραγματοποιήσετε βιντεο-κλήση από την εφαρμογή Cyta 4U σε χρήστες εκτός εφαρμογής (π.χ. προς σταθερά Cyta ή άλλα σταθερά και κινητά), τότε η κλήση σας πραγματοποιείται ως απλή κλήση φωνής και όχι ως βιντεο-κλήση.

Ποια είναι η χρέωση για τη βίντεο-κλήση;

Όπως οι τηλεφωνικές κλήσεις, έτσι και οι βιντεο-κλήσεις μεταξύ χρηστών της εφαρμογής Cyta 4U είναι χωρίς χρέωση.

Τι γίνεται αν έχω εγκαταστήσει την εφαρμογή σε 3 συσκευές και επιθυμώ να την εγκαταστήσω και σε 4η;

Η εφαρμογή μπορεί να εγκατασταθεί σε όσες συσκευές επιθυμείτε, ωστόσο login με τον ίδιο αριθμό, μπορεί να γίνει μόνο από τις 3 πρώτες συσκευές από τις οποίες είχατε κάνει login με αυτόν τον αριθμό. Στην περίπτωση που θελήσετε να αντικαταστήσετε μία από τις 3 συσκευές με κάποια άλλη, θα πρέπει να καλέσετε στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών Cyta στο 13877, προκειμένου να πραγματοποιήσουν για εσάς την αλλαγή που επιθυμείτε.

Εάν έχω πάρει το δωρεάν δίμηνο της υπηρεσίας μία φορά, καταργήσω και ενεργοποιήσω ξανά την υπηρεσία Cyta 4U στον αριθμό της βασικής μου υπηρεσίας, ξαναπαίρνω δωρεάν το 1ο δίμηνο;

Τα δωρεάν πάγια των δύο πρώτων μηνών, αφορούν σε προσφορά γνωριμίας, η οποία ισχύει για περιορισμένο χρονικό διάστημα. Κατά το διάστημα ισχύος της προσφοράς, μπορείτε να επωφεληθείτε του προνομίου μία μόνο φορά ανά αριθμό βασικής υπηρεσίας.

 

Με ποιες εκδόσεις λειτουργικών είναι συμβατή η εφαρμογή Cyta 4U?

H εφαρμογή Cyta είναι συμβατή με τα παρακάτω λειτουργικά:

iOS
iOS 7
iOS 8

Android
2.3.3 -2.3.7-Gingerbread
4.0.3 -4.0.4-Ice Cream Sandwich
4.1.x-Jelly Bean
4.2.x-Jelly Bean
4.3-Jelly Bean
4.4-Kit Kat
5.0-Lollipop
5.1-Lollipop