Καλώς Όρισες
στη Cyta Ελλάδος!

Πώς μπορούμε να σε εξυπηρετήσουμε;

availability image

Επικοινώνησε ζωντανά

Συχνές Ερωτήσεις

Από που προμηθεύομαι τις κάρτες Ανανέωσης Χρόνου Ομιλίας για τη Cyta Καρτοκινητή;

Σε πάνω από 20,000 σημεία σε όλη την Ελλάδα, σε Καταστήματα Cyta και σε Cyta Spot, με το σήμα Payzone, Posit και Netlink.

Πώς ανανεώνω το υπόλοιπο Χρόνου Ομιλίας μου;

Αφού προμηθευτείτε την κάρτα ανανέωσης, καλείτε δωρεάν στο 1277 και ακολουθείτε τις ηχογραφημένες οδηγίες ή στέλνετε, με γραπτό μήνυμα στο 1277, τον 15ψήφιο κωδικό της κάρτας Ανανέωσης Χρόνου Ομιλίας.
Επιπλέον, στα Καταστήματα Cyta, έχετε τη δυνατότητα να προσθέτετε χρήματα στην κάρτα σας με βήμα 1€, για ανανεώσεις από 5€ και άνω.
Εναλλακτικά, ανανέωση μπορείτε να πραγματοποιήσετε και online, αλλά και μέσω του my Cyta Mobile App.

Πώς μπορώ να ενημερώνομαι για το υπόλοιπο Χρόνου Ομιλίας μου;

Ανά πάσα στιγμή μπορείτε να ενημερώνεστε για το υπόλοιπό σας, καλώντας δωρεάν στο 1277 ή στέλνοντας με γραπτό μήνυμα τη λέξη ΥΠΟΛΟΙΠΟ στο 1277, αλλά και μέσω της εφαρμογής my Cyta Mobile App για smartphones. Επιπλέον, για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, λαμβάνετε δωρεάν αυτόματη ενημέρωση χαμηλών ορίων υπολοίπου των πακέτων Ομιλίας/SMS/Data που έχετε ενεργοποιήσει.

Ποιο είναι το ελάχιστο υπόλοιπο Χρόνου Ομιλίας που πρέπει να έχω για να χρησιμοποιήσω τα πρόσθετα πακέτα Ομιλίας/SMS/Data;

Το ελάχιστο προαπαιτούμενο υπόλοιπο που πρέπει να υπάρχει στην κάρτα Χρόνου Ομιλίας είναι 0,01€.

Πόσες φορές μέσα στο μήνα μπορώ να αγοράζω πρόσθετα πακέτα. Υπάρχει περιορισμός;

Με την αγορά πρόσθετου πακέτου αφαιρείται η αντίστοιχη αξία από το υπόλοιπο Χρόνου Ομιλίας. Εφόσον υπάρχει επαρκές υπόλοιπο Χρόνου Ομιλίας, μπορείτε να επιλέξετε όλα τα πακέτα περισσότερες από μια φορά ανά μήνα.

Ποια είναι η προτεραιότητα κατανάλωσης των πακέτων;

Πρώτα καταναλώνονται τα πακέτα που δίνονται ως δώρο (bonus). Αν υπάρχουν περισσότερα από ένα (π.χ. 1η ανανέωση μήνα: 29/6 & 1η ανανέωση μήνα 1/7), τότε θα επιλέγονται βάσει της πιο πρόσφατης ημερομηνίας λήξης του κάθε bonus. Στη συνέχεια θα καταναλώνονται τα πακέτα που προέρχονται από αγορά. Αν υπάρχουν περισσότερα από ένα (π.χ 5€ - 200’ στις 29/6 & 5€ - Combo την 1/7), τότε θα επιλέγονται βάσει της πιο πρόσφατης ημερομηνίας λήξης του κάθε πακέτου.

Αν το καρτοκινητό μου έχει φραγή, μπορώ να καλέσω αριθμούς έκτακτης ανάγκης, όπως και στο συμβόλαιο;

Ναι, μπορείτε να καλείτε όλους τους αριθμούς Έκτακτης Ανάγκης, όπως και στις συνδέσεις με συμβόλαιο.

Μπορώ να κάνω ανανέωση του χρόνου ομιλίας μου ενώ βρίσκομαι στο εξωτερικό;

Ναι, μπορείτε να κάνετε ανανέωση ενώ βρίσκεστε στο εξωτερικό, καλώντας με χρέωση περιαγωγής προς Ελλάδα τον αριθμό: +306953091277. Στον ίδιο αριθμό επίσης μπορείτε να ενημερωθείτε για το υπόλοιπό σας, αλλά και να ενεργοποιήσετε κάποιο πακέτο Καρτοκινητής.

Τι συμβαίνει αν δεν καταναλώσω τα δωρεάν λεπτά του πακέτου ομιλίας εντός των 30 ημερών;

Αν παρέλθει η προβλεπόμενη διάρκεια ισχύος του πακέτου που έχετε ενεργοποιήσει, το υπόλοιπο δεν μεταφέρεται στον επόμενο μήνα και διαγράφεται από τον λογαριασμό σας.

Τι πρέπει να κάνω αν το τηλέφωνό μου ζητάει PIN ή PUK;

Στην κάρτα SΙΜ, αναγράφονται οι πληροφορίες PIN & PUK. Σε περίπτωση που αυτά τα στοιχεία έχουν χαθεί, θα χρειαστεί να καλέσετε το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 13877, προκειμένου να σας δοθεί το PUK και στη συνέχεια να ορίσετε το νέο σας PIN.

Τι σημαίνει MVNO;

Η Cyta είναι ο πρώτος και μοναδικός πάροχος MVNO (Mobile Virtual Network Operator, δηλαδή Εικονικός Πάροχος Κινητής Τηλεφωνίας) στην Ελλάδα, κοινή πρακτική στο εξωτερικό εδώ και αρκετά χρόνια. Αυτό σημαίνει ότι παρέχει υπηρεσίες Κινητής μέσω των δικών της πόρων και υποδομών, εκτός από το δίκτυο πρόσβασης (ραδιοδίκτυο), για το οποίο γίνεται χρήση υφιστάμενων υποδομών τρίτου παρόχου Κινητής.