Καλώς Όρισες
στη Cyta Ελλάδος!

Πώς μπορούμε να σε εξυπηρετήσουμε;

availability image

Επικοινώνησε ζωντανά

Συχνές Ερωτήσεις

Θέλω να μεταφέρω τον αριθμό μου στο δίκτυο της Cyta. Θα μεσολαβήσει κάποιο διάστημα που δεν θα λειτουργεί η υπηρεσία;

Όχι. Μόλις γίνει η διακοπή της σύνδεσής σας από τον προηγούμενο πάροχο, πραγματοποιείται ταυτόχρονα η ενεργοποίηση στο δίκτυο της Cyta. Τη μέρα που έχει οριστεί να γίνει η μεταφορά θα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη νέα κάρτα SIM Cyta προκειμένου να ενεργοποιηθεί η υπηρεσία.

Πως μπορώ να συνδεθώ στο Internet από το κινητό μου;

Οδηγίες για τη ρύθμιση του APN

Προκειμένου να έχετε πρόσβαση στο Internet, θα πρέπει:

  • η συσκευή σας να είναι συμβατή με την τεχνολογία GPRS/3G και να διαθέτει πλοηγό web browser
  • το επιλεγμένο APN στη συσκευή σας, να είναι το internet.cyta.gr

Σε περίπτωση που δεν εμφανίζεται αυτόματα, θα πρέπει να το επιλέξετε ως εξής:

Ρυθμίσεις Internet για συσκευές iPhone:

  • Από την αρχική οθόνη πατήστε τις Ρυθμίσεις
  • Πατήστε Δεδομένα
  • Πατήστε Κινητό Δίκτυο Δεδομένων
  • Κάτω από Δεδομένα, πατήστε APN
  • Πληκτρολογήστε internet.cyta.gr
  • Πατήστε Δεδομένα στο πάνω αριστερό μέρος της οθόνης
  • Πατήστε Ρυθμίσεις στο πάνω αριστερό μέρος της οθόνης
  • Πατήστε το πλήκτρο Μενού για να βγείτε από τις Ρυθμίσεις

Ρυθμίσεις Internet για συσκευές Android:

  • Πατήστε Εφαρμογές
  • Πατήστε Ρυθμίσεις
  • Κάτω από Συνδεσιμότητα & Δίκτυα ή Δίκτυα & Συνδέσεις, πατήστε Περισσότερες Ρυθμίσεις ή Περισσότερα /Περισσότερα Δίκτυα
  • Πατήστε Δίκτυα κινητής τηλεφωνίας
  • Πατήστε Ονόματα σημείου πρόσβασης
  • Πατήστε το Πλήκτρο Μενού
  • Πατήστε Νέα APN
  • Πατήστε Όνομα
  • Πληκτρολογήστε cyta και πατήστε OK
  • Πατήστε ΑPN
  • Πληκτρολογήστε internet.cyta.gr και πατήστε OK
  • Πατήστε το Πλήκτρο Μενού και επιλέξτε Αποθήκευση
  • Οι ρυθμίσεις Internet έχουν καταχωρηθεί

Ρυθμίσεις Internet για συσκευές Win 8 Phones:

  • Από την αρχική οθόνη σύρετε το δάκτυλό σας προς τα αριστερά
  • Πατήστε Ρυθμίσεις
  • Πατήστε κινητή τηλεφωνία
  • Πατήστε προσθήκη Internet APN
  • Πατήστε στο πεδίο κάτω από το APN και πληκτρολογήστε internet.cyta.gr
  • Πατήστε Αποθήκευση στο κάτω μέρος της οθόνης, για να δημιουργήσετε το Internet APN

Είμαι ήδη συνδρομητής Σταθερής τηλεφωνίας και internet στη Cyta. Θα έχω κάποιο όφελος συνδυάζοντας τις υπηρεσίες και με την υπηρεσία Κινητής τηλεφωνίας;

Ναι! Μπορείτε να συνδυάσετε Cyta Κινητή με Cyta Σταθερή, λαμβάνοντας κοινό λογαριασμό, αποκομίζοντας όφελος σταθερής μηνιαίας έκπτωσης σε κάθε σύνδεση Κινητής.
Επιπλέον, απολαμβάνετε πρόσθετες εκπτώσεις με βάση το μηνιαίο πάγιο του ενιαίου λογαριασμού. Σε περίπτωση πολλαπλών συνδέσεων Κινητής, η μηνιαία έκπτωση μοιράζεται ισόποσα.

Πώς υπολογίζεται ο φόρος κινητής τηλεφωνίας;

Με βάση την κείμενη νομοθεσία, επιβάλλεται υπέρ του δημοσίου το «Τέλος Συνδρομητών Κινητής Τηλεφωνίας», το οποίο βαρύνει τους συνδρομητές των επιχειρήσεων παροχής υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας.

Το τέλος αυτό υπολογίζεται προ ΦΠΑ για κάθε μηνιαίο λογαριασμό κάθε σύνδεσης με βάση το ύψος, σύμφωνα με την ακόλουθη κλίμακα:

Ύψος μηνιαίου λογαριασμού  Τέλος συνδρομητών
κινητής τηλεφωνίας
 Μέχρι και 50 ευρώ  12%
 Από 50,01 μέχρι και 100 ευρώ  15%
 Από 100,01 μέχρι και 150 ευρώ  18%
 Από 150,01 ευρώ και πάνω  20%

Στις τιμές μηνιαίων παγίων προγραμμάτων και υπηρεσιών των Τιμοκαταλόγων Κινητής Cyta περιλαμβάνεται το τέλος συνδρομητών κινητής το οποίο υπολογίζεται με βάση τον ανωτέρω πίνακα. Οι τιμές ενδέχεται να επιβαρυνθούν με υψηλότερο τέλος συνδρομητών κινητής τηλεφωνίας, εάν το ύψος του μηνιαίου λογαριασμού ανέλθει σε κλίμακα στην οποία εφαρμόζεται υψηλότερο τέλος.

Ειδικότερα ισχύουν οι εξής περιπτώσεις: α) Εάν η αναγραφόμενη τιμή περιλαμβάνει τέλος 12%, τότε η τιμή αυξάνεται κατά 2,68% ή 5,36% ή 7,14% εάν το συνολικό ύψος του μηνιαίου λογαριασμού (προ ΦΠΑ) ανέλθει στο διάστημα από 50,01 μέχρι και 100 ευρώ ή στο διάστημα από 100,01 μέχρι και 150 ευρώ ή στο διάστημα από 150,01 ευρώ και άνω, αντίστοιχα. β) Εάν η αναγραφόμενη τιμή περιλαμβάνει τέλος 15% τότε η τιμή αυξάνεται κατά 2,61% ή 4,35% εάν το συνολικό ύψος του μηνιαίου λογαριασμού (προ ΦΠΑ) ανέλθει στο διάστημα από 100,01 μέχρι και 150 ευρώ ή στο διάστημα από 150,01 ευρώ και άνω, αντίστοιχα. γ) Εάν η αναγραφόμενη τιμή περιλαμβάνει τέλος 18% τότε η τιμή αυξάνεται κατά 1,69% εάν το συνολικό ύψος του μηνιαίου λογαριασμού (προ ΦΠΑ) ανέλθει στο διάστημα από 150,01 ευρώ και άνω.

Θέλω να κάνω σύνδεση Cyta Κινητή. Πού θα πρέπει να απευθυνθώ;

Μπορείτε να κάνετε σύνδεση με τους εξής τρόπους:

• Καλώντας το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 13877, το Τμήμα Εξυπηρέτησης Εταιρικών Πελατών στο 13878 ή
• Σε οποιοδήποτε κατάστημα Cyta, Cyta Spot ή Επίσημο Συνεργάτη

Είμαι Πελάτης Σταθερής Cyta και επιθυμώ σύνδεση Κινητής για όλα τα μέλη της οικογένειάς μου. Μπορώ να επωφεληθώ των συνδυαστικών προσφορών (Σταθερή/Κινητή) για όλα τα μέλη της οικογένειάς μου ή ισχύουν μόνο για τον κάτοχο της σύνδεσης;

Οι συνδυαστικές προσφορές ισχύουν για όλα τα μέλη της οικογένειας.

Είμαι Πελάτης Σταθερής Cyta και επιθυμώ σύνδεση Κινητής για όλους τους υπαλλήλους της επιχείρησής μου. Μπορώ να επωφεληθώ των συνδυαστικών προσφορών (Σταθερή/Κινητή) για όλες τις συνδέσεις;

Οι συνδυαστικές προσφορές ισχύουν για όλες τις συνδέσεις της επιχείρησής σας.

Είμαι Πελάτης άλλης εταιρίας. Μπορώ να αποκτήσω Cyta Κινητή, διατηρώντας ακριβώς τον ίδιο αριθμό;

Ασφαλώς. Μέσω της διαδικασίας φορητότητας έχετε τη δυνατότητα να μεταφέρετε τον αριθμό σας στη Cyta.

Αίτημα φορητότητας του αριθμού σας μπορεί να υποβληθεί εντύπως σε οποιοδήποτε Κατάστημα Cyta, Cyta Spot, Επίσημο Συνεργάτη ή μέσω φαξ στο 2155555907 ή μέσω του αυτοματοποιημένου συστήματος καλώντας στο 2155601660. Η υπηρεσία ακύρωσης φορητότητας μέσω του αυτοματοποιημένου συστήματος λειτουργεί καθημερινά όλο το 24ωρο εκτός από Σαββατοκύριακα και αργίες.

Για να ενημερωθείτε για τη διαδικασία και τα απαραίτητα δικαιολογητικά, μπορείτε να καλέσετε το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 13877 ή το Τμήμα Εξυπηρέτησης Εταιρικών Πελατών στο 13878.
Η διαδικασία της φορητότητας είναι χωρίς χρέωση.

Πώς θα ενημερωθώ για την ολοκλήρωση της διαδικασίας φορητότητας;

Αρχικά, θα λάβετε SMS για τον εκτιμώμενο χρόνο ενεργοποίησης στη Cyta (συνήθως είναι εντός 12 ωρών από την ολοκληρωμένη υποβολή του αιτήματός σας. Δεν αποκλείονται ωστόσο διακυμάνσεις του χρόνου ενεργοποίησης).
Μόλις γίνει η διακοπή της σύνδεσης από τον προηγούμενο πάροχο και εμφανιστεί η ένδειξη “No Service” στη συσκευή σας, πραγματοποιείται ταυτόχρονα ενεργοποίηση της Cyta. Επομένως, μόλις δείτε την ένδειξη “No Service”, τοποθετείτε τη νέα κάρτα SIM Cyta, προκειμένου να ενεργοποιηθεί η Υπηρεσία.

Είμαι Πελάτης υπηρεσίας καρτοκινητής. Μπορώ να μεταβώ σε υπηρεσία συμβολαίου Cyta Κινητή;

Ασφαλώς. Μέσω της διαδικασίας φορητότητας έχετε τη δυνατότητα να μεταφέρετε τον αριθμό σας στη Cyta και να επιλέξετε το προϊόν Κινητής ή το συνδυαστικό προϊόν Σταθερής & Κινητής που επιθυμείτε για ακόμη πιο συμφέρουσες τιμές.

Τι σημαίνει ελάχιστος χρόνος χρέωσης και τι ογκοχρέωση;

Ελάχιστος χρόνος χρέωσης είναι η μικρότερη διάρκεια που χρεώνεστε κάθε φορά που κάνετε μία κλήση. Ογκοχρέωση ορίζεται ως η χρέωση των δεδομένων που καταναλώνονται από το κινητό σας.
Η χρέωση κλήσεων ομιλίας και βιντεοκλήσεων από κινητό Cyta προς εθνικά δίκτυα Κινητής και Σταθερής τηλεφωνίας γίνεται ανά λεπτό, ενώ η ελάχιστη διάρκεια χρέωσης ανά κλήση είναι το 1 λεπτό. Αντίστοιχα για τα δεδομένα η ελάχιστη χρέωση και το βήμα χρέωσης είναι το 1 KB.

Πώς μπορώ να δω την ανάλυση του λογαριασμού μου;

Μπορείτε να δείτε την ανάλυση του λογαριασμού σας εύκολα και γρήγορα μέσα από το my Cyta. Εναλλακτικά μπορείτε να απευθυνθείτε σε οποιοδήποτε κατάστημα Cyta.

Πού και με ποιούς τρόπους μπορώ να εξοφλήσω τον λογαριασμό μου;

Η εξόφληση του λογαριασμού γίνεται online μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας ή σε οποιοδήποτε κατάστημα Cyta ή Cyta Spot ή Επίσημων Συνεργατών με Πάγια εντολή ή μέσω πιστωτικής κάρτας.

Πώς μπορώ να ενημερωθώ για το υπόλοιπο του λογαριασμού μου;

Ενημερώνεστε λαμβάνοντας δωρεάν SMS μόλις ξεπεράσετε το 80% και το 100% της χρήσης των προγραμμάτων που έχετε επιλέξει.
Για κάθε μία από τις κατηγορίες (βασικό πρόγραμμα, πρόσθετες επιλογές), θα ενημερώνεστε λαμβάνοντας ξεχωριστά μηνύματα.

Πώς μπορώ να ενεργοποιήσω φραγή γραπτών μηνυμάτων από το κινητό μου;

Η ενεργοποίηση / απενεργοποίηση της υπηρεσίας φραγής γραπτών μηνυμάτων (SMS), γίνεται μέσω κλήσης στην Εξυπηρέτηση Πελατών στο 13877 ή στην Εξυπηρέτηση Εταιρικών Πελατών στο 13878.

Τι πρέπει να κάνω αν το τηλέφωνό μου ζητάει PIN ή PUK;

Στην κάρτα SΙΜ, αναγράφονται οι πληροφορίες PIN & PUK. Σε περίπτωση που αυτά τα στοιχεία έχουν χαθεί, θα χρειαστεί να καλέσετε το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 13877 ή το Τμήμα Εξυπηρέτησης Εταιρικών Πελατών στο 13878, προκειμένου να σας δοθεί το PUK και στη συνέχεια να ορίσετε το νέο σας PIN.

Πώς μπορώ να ενημερωθώ για την υπηρεσία Προσωπικού Αυτόματου Τηλεφωνητή;

Η υπηρεσία Προσωπικού Τηλεφωνητή παρέχεται δωρεάν και είναι ενεργοποιημένη σε όλους τους Πελάτες.

Για να ακούσετε τα μηνύματα σας και να παραμετροποιήσετε την υπηρεσία, καλείτε την φωνητική πύλη 121 από το κινητό σας, με χρέωση 0,27€/κλήση.
Έχετε τη δυνατότητα λήψης φωνητικών μηνυμάτων, σύμφωνα με τις παρακάτω επιλογές καλώντας το 121:
  • όλες οι κλήσεις να στέλνονται στο φωνητικό ταχυδρομείο
  • μόνο εάν ο χρήστης είναι κατειλημμένος
  • μόνο εάν ο χρήστης δεν απαντά
  • μόνο εάν είναι εκτός δικτύου ή το κινητό είναι απενεργοποιημένο


Λαμβάνετε ειδοποίηση μέσω SMS στο κινητό σας για την ύπαρξη νέου φωνητικού μηνύματος στον προσωπικό τηλεφωνητή σας.

Για την απενεργοποίηση της υπηρεσίας Προσωπικού Τηλεφωνητή καλείτε το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 13877 ή το Τμήμα Εξυπηρέτησης Εταιρικών Πελατών στο 13878. Με την απενεργοποίηση της υπηρεσίας Προσωπικού Τηλεφωνητή, απενεργοποιούνται ταυτόχρονα όλες οι ειδοποιήσεις κλήσεων μέσω SMS, (missed call notification).

Κατά τη διάρκεια παραμονής σας στο εξωτερικό, δεν είναι εφικτή η χρήση της υπηρεσίας τηλεφωνητή. Συγκεκριμένα:
  • όταν ο συνδρομητής Cyta δεν είναι διαθέσιμος (απενεργοποιημένος, κατειλημμένος, εκτός δικτύου), ο καλών δεν ενημερώνεται με σχετικό μήνυμα
  • ο συνδρομητής Cyta δεν λαμβάνει μήνυμα ειδοποίηση κλήσης
  • η κλήση προς τη φωνητική πύλη 121 δεν είναι εφικτή


Για επιπλέον πληροφορίες καλείτε το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 13877 ή το Τμήμα Εξυπηρέτησης Εταιρικών Πελατών στο 13878.

Πώς μπορώ να υπολογίσω πόσα ΜΒ δεδομένων θα καταναλώνω ανάλογα με τις ανάγκες μου;

Μπορείτε να υπολογίσετε τα MB που σας χρειάζονται με βάση τον όγκο των δραστηριοτήτων σας. Η μέση κατανάλωση όγκου δεδομένων ανά εφαρμογή είναι:

• 1 email (χωρίς επισύναψη) = 20KB
• 1 email (με επισύναψη απλού εγγράφου) = 300KB
• πλοήγηση στο διαδίκτυο = 2MB / ιστοσελίδα
• 1 λεπτό streaming μουσικής = 500KB (30MB/ώρα)
• 1 λεπτό streaming video (SD) = 2MB (120MB/ώρα)
• 1 λεπτό streaming video (HD) = 5,1MB (306MB/ώρα)
• 1 κατέβασμα εφαρμογής/παιχνιδιού/τραγουδιού = 4MB
• 1 λεπτό χρήσης Cyta 4U = 0,4MB (24MB/ώρα)

Δέχομαι κακόβουλες κλήσεις. Πώς μπορώ να ενεργοποιήσω την Υπηρεσία Εντοπισμού Κακόβουλών Κλήσεων;

Για την ενεργοποίηση της υπηρεσίας Εντοπισμού Κακόβουλων Κλήσεων θα πρέπει να απευθυνθείτε σε ένα οποιοδήποτε κατάστημα Cyta, ή Cyta Spot ή Επίσημο Συνεργάτη. Εναλλακτικά μπορείτε να καλέσετε το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 13877 ή το Τμήμα Εξυπηρέτησης Εταιρικών Πελατών στο 13878.

Τι πρέπει να κάνω αν μου κλέψουν ή χάσω το κινητό μου;

Στην περίπτωση κλοπής ή απώλειας της τηλεφωνικής σας συσκευής, θα πρέπει να ενημερώσετε άμεσα το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 13877 ή το Τμήμα Εξυπηρέτησης Εταιρικών Πελατών στο 13878, προκειμένου να ενεργοποιήσουμε φραγή στη SIM. Στην περίπτωση που βρείτε το τηλέφωνό σας, ενημερώστε εκ νέου στο 13877 ή στο 13878, ώστε να άρουμε την φραγή. Σε περίπτωση οριστικής απώλειας, μπορείτε να απευθυνθείτε σε οποιοδήποτε κατάστημα Cyta, προκειμένου να προμηθευτείτε νέα κάρτα SIM.

Σε πόσα μεγέθη διατίθεται η κάρτα SIM;

Η κάρτα SIM διατίθεται σε τρία μεγέθη, SIM & microSIM (combo) και nanoSIM.

Σε τι αντιστοιχούν τα νούμερα 13877 & 11899 που εμφανίζονται στη λίστα των επαφών μου;

Οι συγκεκριμένοι προεπιλεγμένοι αριθμοί, 13877 Τμήμα Εξυπηρέτηση Πελατών με χρέωση από κινητό Cyta 0,25€/κλήση και 11899 Πληροφορίες καταλόγου με χρέωση από κινητό Cyta 1,05€/1’ είναι καταχωρημένοι μέσω της κάρτας SIM για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας.

Γιατί εμφανίζεται το σύμβολο R στην οθόνη του κινητού μου;

Για τεχνικούς λόγους η συσκευή θεωρεί ότι βρίσκεστε σε national roaming και εμφανίζει το σύμβολο R, το οποίο είναι φυσιολογικό. Αυτό συμβαίνει μόνο σε ορισμένες συσκευές. Συνήθως υπάρχει η ένδειξη cyta GR.

Στο λογαριασμό μου βλέπω χρεώσεις για κλήσεις Περιαγωγής από δίκτυο γειτονικής χώρας (π.χ. Τουρκία, Αλβανία κ.λπ.), ενώ δεν έχω ταξιδέψει στη χώρα αυτή. Γιατί συμβαίνει αυτό;

Όταν ταξιδεύετε σε περιοχές που βρίσκονται κοντά στα σύνορα της Ελλάδας (περιοχές της Μακεδονίας και της Θράκης, νησιά Ιονίου, νησιά Ανατολικού Αιγαίου και Δωδεκάνησα) υπάρχει η πιθανότητα να συνδεθείτε με δίκτυο γειτονικής χώρας. Για να αποφύγετε τυχόν ανεπιθύμητες χρεώσεις, πριν πραγματοποιήσετε κάποια κλήση, βεβαιωθείτε ότι στην οθόνη του κινητού σας εμφανίζεται το δίκτυο “cyta GR”.

Στην οθόνη της συσκευής μου εμφανίζεται ως όνομα δικτύου τρίτος πάροχος. Γιατί δεν εμφανίζεται το όνομα δικτύου cyta GR;

Αυτό συμβαίνει σε ορισμένες συσκευές οι οποίες διαβάζουν την πληροφορία του ονόματος δικτύου από τις κεραίες του ραδιοδικτύου και όχι από την κάρτα SIM.

Τι σημαίνει MVNO;

Η Cyta είναι ο πρώτος και μοναδικός πάροχος MVNO (Mobile Virtual Network Operator, δηλαδή Εικονικός Πάροχος Κινητής Τηλεφωνίας) στην Ελλάδα, κοινή πρακτική στο εξωτερικό εδώ και αρκετά χρόνια. Αυτό σημαίνει ότι παρέχει υπηρεσίες κινητής μέσω των δικών της πόρων και υποδομών, εκτός από το δίκτυο πρόσβασης (ραδιοδίκτυο), για το οποίο γίνεται χρήση υφιστάμενων υποδομών τρίτου παρόχου κινητής.