Συχνές Ερωτήσεις

Ποιο από τα δύο 2play επιχειρηματικά προγράμματα να διαλέξω;

Τα επιχειρηματικά προγράμματα που προσφέρει η Cyta είναι σχεδιασμένα ώστε να καλύπτουν όλες τις κατηγορίες επαγγελματιών και επιχειρήσεων. Αν θέλετε να μιλάτε ελεύθερα προς όλα τα εθνικά δίκτυα σταθερής και κινητής τηλεφωνίας, να διαμορφώνετε τους χρόνους ομιλίας σας με βάση την πραγματική χρήση που κάνετε, αλλά και να απολαμβάνετε εκπτώσεις σε όλες τις υπηρεσίες που ενεργοποιείτε καθ’ όλη τη διάρκεια του συμβολαίου σας, τότε το 2play Επιχειρηματικό προς Όλους είναι το κατάλληλο πρόγραμμα για εσάς. Αν μιλάτε πολύ προς εθνικά σταθερά, το 2play Επιχειρηματικό με Απεριόριστα λεπτά προς Σταθερά Ελλάδος σχεδιάστηκε για τις δικές σας ανάγκες.

Τι σημαίνει 1 έως 8 κανάλια φωνής;

Είναι ο αριθμός των ταυτόχρονων κλήσεων που μπορείτε να πραγματοποιήσετε ανάλογα με το προϊόν που έχετε επιλέξει. Για παράδειγμα, σε μία ISDN γραμμή μπορείτε να πραγματοποιήσετε έως 2 ταυτόχρονες κλήσεις.

Πως επηρεάζουν οι υπηρεσίες την τηλεφωνική μου γραμμή;

Η υφιστάμενη τηλεφωνική γραμμή δεν επηρεάζεται και συνεχίζει να λειτουργεί κανονικά. Στην περίπτωση της υπηρεσίας 1play (Internet) ισχύει το ίδιο με την προϋπόθεση ότι έχει εγκατασταθεί ο κεντρικός διαχωριστής (splitter) στην τηλεφωνική πρίζα (μεταξύ τηλεφωνικής συσκευής και τηλεφωνικής πρίζας) σύμφωνα με τον Οδηγό Εγκατάστασης. Επίσης, θα πρέπει να τοποθετηθούν και τα φίλτρα φραγής υψηλών συχνοτήτων (filters), εάν υπάρχουν πρόσθετες τηλεφωνικές συσκευές στο χώρο σας. Εφόσον το επιθυμείτε, υπάρχει βεβαίως και η δυνατότητα απευθείας ενεργοποίησης υπηρεσιών 2play σε νέα γραμμή Full LLU με αριθμοδότηση Cyta ή και φορητότητα αριθμού. Σε αυτή την περίπτωση, θα προκύψει τέλος ενεργοποίησης του ανενεργού βρόχου.

Τι χρειάζεται να ξέρω για να εγκαταστήσω τον εξοπλισμό (modem / router);

Υπάρχουν οδηγίες στον Οδηγό Εγκατάστασης, ο οποίος βρίσκεται στο κουτί που θα παραλάβετε, ενώ για επιπλέον βοήθεια μπορείτε να καλέσετε το Τμήμα Εξυπηρέτησης Εταιρικών Πελατών στο 13878. Αν νομίζετε ότι δεν μπορείτε να εγκαταστήσετε τον εξοπλισμό (modem / router), κατά τη συμπλήρωση της αίτησής σας μπορείτε να επιλέξετε να σας επισκεφθεί τεχνικός της Cyta στο χώρο σας με επιπλέον χρέωση. Εάν διαθέτετε τηλεφωνικό κέντρο, η εγκατάσταση γίνεται από ειδικευμένο τεχνικό της Cyta και περιλαμβάνεται στο αντίστοιχο τέλος ενεργοποίησης.

Διαθέτω ISDN γραμμή με περισσότερους από 2 τηλεφωνικούς αριθμούς. Μπορώ να τους μεταφέρω όλους στη Cyta;

Φυσικά, θα ενημερώσετε τον εκπρόσωπο της Cyta να συμπεριλάβει τα MSN ή τους DDI αριθμούς τους οποίους κατέχετε στα ανάλογα σημεία της αίτησης.

Διαθέτω 3 ISDN γραμμές. Μπορώ να τις μεταφέρω στη Cyta;

Φυσικά, μπορείτε να μεταφέρετε 3 ISDN γραμμές με τους υφιστάμενους αριθμούς τους. Κατά τη διάρκεια συμπλήρωσης της αίτησής σας από εκπρόσωπο της Cyta, χρειάζεται να συμπληρώσετε τους αριθμούς κάθε ISDN γραμμής που κατέχετε στα ανάλογα σημεία της αίτησης.

Είναι συμβατή η υπηρεσία με τηλεφωνικά κέντρα;

Η υπηρεσία είναι συμβατή με PSΤΝ, ISDN και IP τηλεφωνικά κέντρα.

Διαθέτω τηλεφωνικό κέντρο αλλά έχω και 1 γραμμή PSTN που δεν είναι συνδεδεμένη στο κέντρο. Αυτή τη γραμμή μπορώ να τη μεταφέρω στη Cyta;

Φυσικά, μπορείτε να μεταφέρετε την υφιστάμενη γραμμή PSTN και να μη συνδεθεί στο τηλεφωνικό σας κέντρο. Για παράδειγμα, μπορείτε να έχετε 2 ISDN γραμμές συνδεδεμένες στο τηλεφωνικό σας κέντρο και 2 PSTN γραμμές μη συνδεδεμένες στο τηλεφωνικό κέντρο. Έτσι, χρειάζεται να ενημερώσετε τον εκπρόσωπο της Cyta να συμπεριλάβει τους PSTN αριθμούς που κατέχετε στα ανάλογα σημεία της αίτησης.

Χρειάζεται να έχω ή να αγοράσω εξοπλισμό για να λάβω την υπηρεσία;

Η υπηρεσία λειτουργεί αποκλειστικά με τον εξοπλισμό που παρέχεται από τη Cyta για όσο χρονικό διάστημα είστε Πελάτης της Cyta. Εάν διαθέτετε τηλεφωνικό κέντρο, η εγκατάσταση γίνεται από ειδικευμένο τεχνικό. Υποστηρίζεται από το Τμήμα Τεχνικής Εξυπηρέτησης στο 13878 όλο το 24ώρο.

Μπορώ να έχω περισσότερους από 2 τηλεφωνικούς αριθμούς ή γραμμές;

Το προϊόν «2play Επιχειρηματικό» προσφέρει τη δυνατότητα πραγματοποίησης έως 8 ταυτόχρονων κλήσεων μέσω έως και 45 τηλεφωνικών αριθμών.

Μπορώ να διατηρήσω τον/τους υφιστάμενο/ους τηλεφωνικό/ους αριθμό/ους;

Ναι, μπορείτε να τους διατηρήσετε μεταφέροντάς τους στη Cyta με φορητότητα.

Μπορείτε να μεταφέρετε:

  • μέχρι 8 υφιστάμενους τηλεφωνικούς σας αριθμούς, αν δεν διαθέτετε τηλεφωνικό κέντρο ή αν συνδυάσετε την υπηρεσία με το Gigaset DX800A micro PBX 
  • μέχρι 45 τηλεφωνικούς αριθμούς σε συνδυασμό με τηλεφωνικό κέντρο

Αν μετακομίσω μπορώ να κρατήσω τον τηλεφωνικό μου αριθμό;

Ναι, με την προϋπόθεση ότι στη νέα σας διεύθυνση θα πρέπει να υπάρχει κόμβος της Cyta, διαθεσιμότητα γραμμών, καθώς και ότι η διεύθυνση θα πρέπει να ανήκει σε περιοχή με το ίδιο πρόθεμα (πχ 210 για Αθήνα, 2310 για Θεσσαλονίκη κλπ). Σημειώστε επίσης ότι θα πρέπει να λάβουμε την ενημέρωση για τη μετακόμιση σας τουλάχιστον 30 ημέρες πριν την αλλαγή της διεύθυνσης, με σκοπό την έγκαιρη εξυπηρέτησή σας και την ομαλή μετάβαση της υπηρεσίας στη νέα σας διεύθυνση. Με αυτό τον τρόπο διασφαλίζεται η αδιάκοπη χρήση της υπηρεσίας κατά τη διάρκεια της μετάβασης. Το διάστημα των 30 ημερών είναι απαραίτητο γιατί η διαδικασία αλλαγής της διεύθυνσης εμπλέκει και νέο αίτημα στο φορέα υλοποίησης. Η μεταφορά της γραμμής γίνεται με τη χρέωση του αντίστοιχου τέλους μεταφοράς γραμμής του εκάστοτε ισχύοντος τιμοκαταλόγου.

Μέχρι σήμερα δεν λειτουργεί τηλέφωνο στον τόπο που επιθυμώ υπηρεσία. Μπορεί η Cyta να μου παρέχει υπηρεσία;

Φυσικά, εφόσον υπάρχει διαθεσιμότητα των υπηρεσιών Cyta στην περιοχή σας. Η παροχή υπηρεσιών από τη Cyta δεν προϋποθέτει την ύπαρξη ενεργής τηλεφωνικής σύνδεσης. Υπάρχει η δυνατότητα ενεργοποίησης υπηρεσιών 2play σε νέα γραμμή με αριθμοδότηση Cyta δηλαδή 215 ΧΧΧΧΧΧΧ ή/και φορητότητα αριθμού.

Τι γίνεται σε περίπτωση που επιθυμώ να διακόψω την υπηρεσία;

Μπορείτε να διακόψετε τη σύνδεση σας όποτε το επιθυμείτε, στο τέλος κάθε μήνα. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι βεβαίως η εξόφληση τυχόν ανοικτών οφειλών προς τη Cyta και η επιστροφή του εξοπλισμού (modem / router) ο οποίος σας παρέχεται δωρεάν για όσο διάστημα παραμείνετε στην εταιρεία. Σε περίπτωση που θελήσετε να διακόψετε την υπηρεσία πριν τη λήξη του συμβολαίου σας, υπάρχει επιβάρυνση με τα τέλη απενεργοποίησης, αξίας 72€. Οι ευρυζωνικές υπηρεσίες είναι 12μηνης δέσμευσης, κάτι που σημαίνει ότι μετά τον πρώτο χρόνο, μπορείτε να διακόψετε την υπηρεσία στο τέλος κάθε μήνα χωρίς καμία απολύτως επιβάρυνση για εσάς. Παρακαλούμε λάβετε υπόψη ότι στην περίπτωση προπληρωμένων πακέτων, η επιστροφή χρημάτων δυστυχώς δεν είναι εφικτή.

Πως μπορώ να προσαρμόσω το πακέτο που λαμβάνω τώρα στις νέες ανάγκες μου;

Η Cyta προσφέρει πλήθος Προγραμμάτων Χρόνου Ομιλίας, αριθμού ταυτόχρονων καναλιών φωνής και ταχυτήτων πρόσβασης στο Internet για να πληρώνετε ό,τι πραγματικά χρειάζεστε και χρησιμοποιείτε. Μπορείτε να προσθέσετε, τροποποιήσετε ή καταργήσετε τα Προγράμματα Χρόνου Ομιλίας ανάλογα με τις εποχιακές σας ανάγκες. Θα προκύψει μόνο αλλαγή στο μηνιαίο πάγιο εξαιτίας των νέων επιλογών που θα κάνετε.Η αλλαγή χρόνων ομιλίας όπως και η αλλαγή ταχύτητας είναι δυνατή με βάση τον εκάστοτε τιμοκατάλογο.

Που μπορώ να απευθυνθώ σε περίπτωση τεχνικού προβλήματος;

Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των Εταιρικών Πελατών, η Cyta έχει δημιουργήσει ένα εξειδικευμένο Τμήμα Τεχνικής Εξυπηρέτησης. Οι Πελάτες μας μπορούν να καλέσουν όλο το 24ωρο στο 13878.

Τι είναι οι Υπηρεσίες Πολυμεσικής Πληροφόρησης;

Είναι οι υπηρεσίες ηλεκτρονικών επικοινωνιών που αφορούν στη μετάδοση πληροφορίας/περιεχομένου, των οποίων η τιμολόγηση πραγματοποιείται μέσω της χρέωσης των κλήσεων προς αριθμοδοτικούς πόρους του Εθνικού Σχεδίου Αριθμοδότησης, ειδικότερα, των σειρών: 901 ΧΧΧ ΧΧΧΧ, 909 ΧΧΧ ΧΧΧΧ (υπηρεσίες αποκλειστικά για ενήλικες), 806 ΧΧΧ ΧΧΧΧ, 812 ΧΧΧ ΧΧΧΧ, 825 ΧΧΧ ΧΧΧΧ, 850 ΧΧΧ ΧΧΧΧ, 875 ΧΧΧ ΧΧΧΧ, 14ΧΧΧ, 190-195ΧΧ και 54ΧΧΧ. Οι Υπηρεσίες Πολυμεσικής Πληροφόρησης είναι συνήθως αυξημένης χρέωσης και περιλαμβάνουν υπηρεσίες: τηλεηχοπληροφόρησης (Audiotext), οπτικής τηλεπληροφόρησης (Videotext), σύντομων μηνυμάτων (SMS) προστιθέμενης αξίας και πολυμεσικών μηνυμάτων (MMS) προστιθέμενης αξίας ενώ μπορεί να παρέχονται και μέσω του Διαδικτύου (Internet).  
Για να ενημερωθείτε για τις χρεώσεις των παραπάνω αριθμών, πατήστε εδώ.

Τι είναι οι Μη Γεωγραφικοί αριθμοί και σύντομοι κωδικοί;

Είναι οι αριθμοί το πρόθεμα των οποίων δεν δηλώνει τη γεωγραφική θέση των κατόχων τους. Πιο συγκεκριμένα, είναι οι αριθμοί των σειρών: 800 ΧΧΧ ΧΧΧΧ (ατελούς χρέωσης), 801 ΧΧΧ ΧΧΧΧ, 70 Χ ΧΧΧ ΧΧΧΧ (προσωπικοί αριθμοί), 807 ΧΧΧΧ (αριθμοί για κλήσεις μέσω κάρτας), 10ΧΧΧ & 11ΧΧΧ, 118ΧΧ (πληροφορίες τηλεφωνικού καταλόγου) 12ΧΧΧ, 13ΧΧΧ, 15ΧΧΧ, 181-183ΧΧΧ και 188ΧΧΧ.  
Για να ενημερωθείτε για τις χρεώσεις των παραπάνω αριθμών, πατήστε εδώ.